James Leipnik, szef Communication and Corporate Relations w Canon Europe powiedział: "Canon rozumie siłę oddziaływania obrazu w taki sam sposób, jak świat mody. Dla nas obraz jest wszystkim. Nasze aparaty fotograficzne, drukarki i technologie zarządzania kolorem są używane przez uznanych oraz rozpoczynających działalność projektantów w całej Europie, będąc częścią twórczych procesów i pozwalając projektantom stworzyć wyjątkowe kreacje artystyczne. Filozofią Canona jest inspirowanie i wzmacnianie twórczych zdolności każdego, niezależnie czy jest nim profesjonalista czy entuzjasta-amator. Kampania mody "We Speak Image" łączy w jeden, twórczy kolektyw wiodących projektantów mody w Europie i szeroką publiczność, dla uczczenia europejskiego zróżnicowania kulturalnego i wyczucia stylu. Zachęcam każdego, aby wziął do ręki aparat. Wesprzyjcie swój kraj i pomóżcie nam zebrać fundusze dla młodych ludzi w całej Europie".
|
Zdjęcia promujące kampanię reklamową firmy Canon – ''We Speak Image''. |
Projekt "We Speak Image" jest kontynuacją "The Other Side of Fashion" (Za Kulisami Mody) – przeprowadzonej w ubiegłym roku i zakończonej wielkim sukcesem kampanii, która przyniosła Czerwonemu Krzyżowi setki tysięcy Euro. Projekt "The Other Side of Fashion" zgromadził sto najbardziej wpływowych sław ze świata mody. Pokazali oni świat mody na wykonanych przez siebie zdjęciach tak, jak go widzą na co dzień. Uzyskana w ten sposób kolekcja fotografii została zaprezentowana na wielkiej imprezie w Londynie, a następnie rozpowszechniono ją w całej Europie cyklem publicznych wystaw i sprzedażą eleganckiego albumu.
|
Zdjęcia promujące kampanię reklamową firmy Canon – ''We Speak Image''. |
Sir Nick Young, dyrektor naczelny Brytyjskiego Czerwonego Krzyża powiedział: "Canon i Czerwony Krzyż mają wiele wspólnego – inspirujące działania, podejmowane przez Czerwony Krzyż dla potrzebujących pomocy społeczności w całej Europie, idą w parze z przyjętą przez Canon filozofią "kyosei" – ideą wspólnego życia i pracy dla powszech¬nego dobra. Kontynuując sukces ubiegłorocznego projektu "The Other Side of Fashion", jesteśmy szczęśliwi, że będziemy ponownie współpracowali z firmą Canon przy tym ekscytującym projekcie, dla uzyskania funduszy na młodzieżowe projekty w całej Europie".
Strona internetowa projektu "We Speak Image": www.canon-europe.com
Galeria internetowa kampanii "We Speak Image": fashion.canon-europe.com
Zobacz także:
Canon SELPHY CP750 i SELPHY CP740 – eleganckie drukarki fotograficzne
Canon PowerShot SD850 IS / Digital IXUS 950 IS – 8 megapikseli, 4-krotny zoom i stabilizacja
Canon PowerShot S5 IS – 12-krotny zoom i 8 megapikseli
Canon 400D/REBEL XTi – nowy firmware, wersja 1.0.5
Canon IXUS 75 i 70 – elegancja z potencjałem
Canon PowerShot A570 IS i A560 – czule wykrywają twarze
Canon PowerShot TX1 – hybryda aparatu i kamery HD
Canon EOS 1D po raz trzeci