Canon Europe, światowy lider technologii i systemów przetwarzania obrazu, rozpoczyna nowy, wielki projekt, realizowany równocześnie w 17 krajach – kampanię mody "We Speak Image" (Mówimy Obrazem). Do udziału w przedsięwzięciu Canon zaprosił polskiego projektanta mody Dawida Wolińskiego, który będzie działał równolegle z 16 innymi projektantami z różnych krajów Europy. Zadaniem każdego z nich będzie stworzenie kolekcji mody, zainspirowanej zdjęciami wykonanymi przez mieszkańców ich krajów, pokazującymi istotę i niepowtarzalny charakter swojej ojczyzny.
|
Zdjęcia promujące kampanię reklamową firmy Canon – ''We Speak Image''. |
Dla zaakcentowania drugiego roku działalności Canona jako sponsora tygodni mody w Londynie, Paryżu i Mediolanie oraz dla uświetniania 5.0 rocznicy istnienia Canon Europe, firma zwraca się do szerokiej publiczności z prośbą o przekazywanie wykonanych przez siebie zdjęć, które ich zdaniem najlepiej przedstawiają narodowego ducha oraz piękno i niepowtarzalność swojego kraju. Aby umożliwić przekazywanie fotografii stworzona została specjalna strona internetowa
www.canon-europe.com. Za każde przekazane zdjęcie Canon wpłaci datek na rzecz Społeczności Czerwonego Krzyża w poszczególnych krajach Europy.
|
Zdjęcia promujące kampanię reklamową firmy Canon – ''We Speak Image''. |
Innowacyjne technologie posłużyły do wykonania wyjątkowej strony internetowej, która stanie się bazą dla stworzenia ogromnego, interaktywnego społeczeństwa. Od teraz do 31 lipca internauci będą mogli oglądać fotografie przekazane w ramach jednego kraju, porównywać swoje zdjęcia z pracami innych uczestników, tworzyć „tabele nastroju” i głosować na najlepsze ujęcia w cotygodniowym konkursie, którego zwycięzca otrzyma elegancki i nowoczesny aparat fotograficzny Canon Digital IXUS 70.
Będąc oficjalnym sponsorem Społeczności Czerwonego Krzyża w całej Europie, Canon przekaże datek na cele charytatywne za każdą fotografię wysłaną na stronę internetową kampanii. Uzupełnieniem tych funduszy będą zyski ze sprzedaży ograniczonej liczby kreacji i akcesoriów, stworzonych przez niektórych projektantów wyłącznie w ramach kampanii "We Speak Image". Te dodatkowe środki wesprą projekty, realizowane przez Czerwony Krzyż w całej Europie.
|
Zdjęcia promujące kampanię reklamową firmy Canon – ''We Speak Image''. |