Poradnik kupującego ABC fotografii – kompozycja
Strona główna  >  Aktualności  >  Wydarzenia  >  "We Speak Image" – kampania reklamowa firmy Canon


Jeśli chcesz być na bieżąco z tym,
co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.


Zapisz Wypisz

Porównywarka Porównywarka kompaktów Porównywarka kompaktów Porównywarka lustrzanek Porównywarka obiektywów
Czy wiesz, że ...
Jedną z postaci greckiego Kościoła Prawosławnego jest Święty Nikon?
Polecamy

Patagonia 2012

FotoGeA.com O fotografowaniu i podróşach

Akademia Fotoreportażu

FotoIndex

Chronoskron

Foto moon pl
 
Kurs Fotografii Warszawa

"We Speak Image" – kampania reklamowa firmy Canon
Dodał: Przemysław Imieliński 10.05.2007
50. rocznica obecności japońskiego koncernu na rynku europejskim stała się okazją do przeprowadzenia niecodziennej kampanii reklamowej. W jej ramach m.in. stworzone zostaną unikatowe, narodowe kolekcje mody. W Polsce przygotowania projektów podjął się Dawid Wolański. Inspiracją dla jego pracy mają stać się zdjęcia nadsyłane przez rodzimych fotoamatorów.

« poprzednia strona 1|2 następna strona »

Canon Europe, światowy lider technologii i systemów przetwarzania obrazu, rozpoczyna nowy, wielki projekt, realizowany równocześnie w 17 krajach – kampanię mody "We Speak Image" (Mówimy Obrazem). Do udziału w przedsięwzięciu Canon zaprosił polskiego projektanta mody Dawida Wolińskiego, który będzie działał równolegle z 16 innymi projektantami z różnych krajów Europy. Zadaniem każdego z nich będzie stworzenie kolekcji mody, zainspirowanej zdjęciami wykonanymi przez mieszkańców ich krajów, pokazującymi istotę i niepowtarzalny charakter swojej ojczyzny.

Zdjęcia promujące kampanię reklamową firmy Canon – ''We Speak Image''.

Dla zaakcentowania drugiego roku działalności Canona jako sponsora tygodni mody w Londynie, Paryżu i Mediolanie oraz dla uświetniania 5.0 rocznicy istnienia Canon Europe, firma zwraca się do szerokiej publiczności z prośbą o przekazywanie wykonanych przez siebie zdjęć, które ich zdaniem najlepiej przedstawiają narodowego ducha oraz piękno i niepowtarzalność swojego kraju. Aby umożliwić przekazywanie fotografii stworzona została specjalna strona internetowa www.canon-europe.com. Za każde przekazane zdjęcie Canon wpłaci datek na rzecz Społeczności Czerwonego Krzyża w poszczególnych krajach Europy.

Zdjęcia promujące kampanię reklamową firmy Canon – ''We Speak Image''.

Innowacyjne technologie posłużyły do wykonania wyjątkowej strony internetowej, która stanie się bazą dla stworzenia ogromnego, interaktywnego społeczeństwa. Od teraz do 31 lipca internauci będą mogli oglądać fotografie przekazane w ramach jednego kraju, porównywać swoje zdjęcia z pracami innych uczestników, tworzyć „tabele nastroju” i głosować na najlepsze ujęcia w cotygodniowym konkursie, którego zwycięzca otrzyma elegancki i nowoczesny aparat fotograficzny Canon Digital IXUS 70.
 

Będąc oficjalnym sponsorem Społeczności Czerwonego Krzyża w całej Europie, Canon przekaże datek na cele charytatywne za każdą fotografię wysłaną na stronę internetową kampanii. Uzupełnieniem tych funduszy będą zyski ze sprzedaży ograniczonej liczby kreacji i akcesoriów, stworzonych przez niektórych projektantów wyłącznie w ramach kampanii "We Speak Image". Te dodatkowe środki wesprą projekty, realizowane przez Czerwony Krzyż w całej Europie.

Zdjęcia promujące kampanię reklamową firmy Canon – ''We Speak Image''.
« poprzednia strona 1|2 następna strona »
Powrót do listy aktualności
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej
 
Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.11.2018]
Autor:
Ilona Idzikowska
 
Dodaj swoje zdjęcie
Przejdź do galerii
Poprzednie konkursy
Nagrody w konkursie

 


AKTUALNOŚCI | SPRZĘT | EDYCJA OBRAZU | TEORIA | PRAKTYKA | SZTUKA
Mapa serwisu mapa serwisu Reklama reklama Kontakt kontakt
Czas generacji: 1.205s.