Nie od wczoraj wiadomo, że Japończycy uwielbiają wszystko, co w jakimś stopniu jest wyjątkowe. Dotyczy to również (a może przede wszystkim?) elektroniki użytkowej. Wiedzą o tym dobrze również producenci aparatów fotograficznych, tacy jak Sony. Japoński potentat wprowadził właśnie do sklepów w Kraju Kwitnącej Wiśni specjalną wersję lustrzanki
Sony A350.
Pod względem
specyfikacji technicznych edycja ta nie różni się niczym, od dobrze znanej "trzystapięćdziesiątki". Jedynym, co wyróżnia limitowaną serię od seryjnie produkowanych egzemplarzy, jest obudowa w jasnym, beżowym kolorze. W tej samej barwie wykonano również wchodzący w skład zestawu obiektyw 18-70 mm f/3.5-5.6. Właśnie ze względu na kolorystykę korpusu i obiektywu, edycję tę określono mianem "Champagne".
Cena "szampańskiej" wersji A350 nie została oficjalnie podana. Ujawniono natomiast inną, dość szokującą liczbę – 200. Zaledwie tyle egzemplarzy tego aparatu zostało wyprodukowanych. Każdy z nich został również oznaczony własnym numerem porządkowym (od 001 do 200). Znając zacietrzewienie kolekcjonerów, można spodziewać się dantejskich scen pod sklepami ze sprzętem fotograficznym, wywołanych tą dość niespodziewaną akcją promocyjną.
Strona producenta: www.sony.com
Zobacz także:Obudowa podwodna dla Olympusa E-520"Kadruj z głową" aparatami Nikon COOLPIXCanon aktualizuje oprogramowanie i demaskuje nową lustrzankęNowy typ wizjera dla lustrzanek cyfrowychŚwiatowa premiera lustrzanki Olympus E-520Ogniwa paliwowe w cyfrakach?Sony VGF-CP1 – cyfrowa ramka do nowoczesnego domuDarmowe przedłużenie gwarancji CanonaCanon wyprodukował już 40 milionów obiektywówTEST: Sony A350 – Live View na całegoRecenzja: Uchwyt pionowy do lustrzanek Sony A200/A300/A350Pierwsze wrażenia: Z Sony A350 na Kubie – zdjęcia testowe