Wszystkie trzy modele mogą być stosowane z lustrzanką Mamiya 645AFDIII oraz zapowiadaną 645DF, a przy użyciu adaptera HX701 także z RZ Pro IID. Za pomocą Flex Adaptera można z kolei stosować je również z aparatami wielkoformatowymi.
Każda z przystawek ma ten sam ekran LCD o przekątnej 2,2 cala i rozdzielczości 230 tys. pikseli. Wspólną cechą – dzięki wykorzystaniu technologii Xpose+ – jest też identyczny czas naświetlania, który może być regulowany w zakresie od 1/10000 s do 1 h.
Ścianki można kupować osobno lub w zestawach z lustrzanką 645AFDIII i obiektywem Sekor 80 mm f/2.8 D. Każdy komplet zawiera futerał, ładowarki sieciową (wraz z kompletem wtyczek różnych standardów) i samochodową, akumulator, kabel FireWire, przejściówkę między standardami FireWire 400 i 800, zestaw do czyszczenia matrycy, szkło powiększające na ekran, dokumentację na kluczu USB i oprogramowanie Capture One 4 DB.
Parametry techniczne ścianek Mamiya |
---|
| Mamiya M18 | Mamiya M22 | Mamiya M31 |
Rozdzielczość matrycy | 18 megapikseli, 4904 x 3678 pikseli | 22,1 megapikseli, 5436 x 4080 pikseli | 31,6 megapikseli, 6496 x 4872 pikseli |
Rozmiar matrycy CCD | 44,2 x 33,1 mm | 48,9 x 36,7 mm | 44,2 x 33,1 mm |
Rozmiar piksela | 9 x 9 um | 9 x 9 um | 6,8 x 6,8 um |
Czułość | 100–800 ISO | 50–800 ISO | 100–1600 ISO |
Czas ekspozycji | od 1/10000 s do 1 h | od 1/10000 s do 1 h | od 1/10000 s do 1 h |
Zdjęcia seryjne | 1,25 kl. /s | 0,66 kl./s | 0,8 kl./s |
Wydajność baterii | 4 godziny (5000 zdjęć) | 4 godziny (4000 zdjęć) | 4 godziny (3000 zdjęć) |
Strona producenta: www.mamiya.com.pl
Zobacz także:Canon EOS 50D – nowy firmware usuwa błędyNikon D300S, czyli D300 po liftinguNikon D3000 – tania lustrzanka dla początkującychPremiera kompaktu Ricoh GR Digital IIICanon Hybrid IS – nowy system stabilizacji dla obiektywówCanon EOS 5D Mark II – pełna kontrola ekspozycji podczas filmowaniaPENTAX K-7 – uszczelniona i wytrzymała konstrukcjaTrzy nowe lustrzanki Sony Alfa A230, A330 i A380TEST: Nikon D5000 – świetna propozycja dla fotoamatoraTEST: Olympus E-30 – w pogoni za konkurencją