Poradnik kupującego ABC fotografii – kompozycja
Strona główna  >  Aktualności  >  Wydarzenia  >  Nowy monitor podglądowy Lilliput 569GL do filmowania


Jeśli chcesz być na bieżąco z tym,
co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.


Zapisz Wypisz

Porównywarka Porównywarka kompaktów Porównywarka kompaktów Porównywarka lustrzanek Porównywarka obiektywów
Czy wiesz, że ...
Zaprezentowany w 2003 roku Olympus E-1 był pierwszą lustrzanką należącą do systemu Cztery Trzecie – zaprojektowanego od podstaw w pełni cyfrowego standardu SLR?
Polecamy

Patagonia 2012

FotoGeA.com O fotografowaniu i podróşach

Akademia Fotoreportażu

FotoIndex

Chronoskron

Foto moon pl
 
Kurs Fotografii Warszawa

Nowy monitor podglądowy Lilliput 569GL do filmowania
Dodał: Stanisław Kuras 19.08.2011
Monitor podglądowy Lilliput 569GL posiada dedykowany tryb „C5D mode” do współpracy z body Canona. Podobnie jak inne profesjonalne monitory podglądowe, Lilliput 569GL ma programowalne przyciski funkcyjne i pokrętła do regulacji jasności i kontrastu oraz wyjście słuchawkowe do odsłuchu audio.


Krakowski sklep internetowy Studyjne.com wprowadził do swojej oferty nowe monitory podglądowe do filmowania, które szczególnie ucieszą użytkowników aparatów Canon 5d Mark II.


Nowe monitory podglądowe Lilliput 569GL posiadają dedykowany tryb „C5D mode” do współpracy z body Canona. Dzięki temu użytkownicy nie będą się już borykać z problemem niepełnoekranowego wyświetlania obrazu czy laga (wyłączania się) monitora po rozpoczęciu nagrywania. Kłopoty te dotyczyły praktycznie wszystkich monitorów podglądowych dostępnych na rynku, a ich powodem jest zmiana rozdzielczości na wyjściu HDMI w aparacie Canon 5d MkII po przejściu w tryb nagrywania.


Standardowo monitory zostały wyposażone w wejście i wyjście HDMI (tzw. loop-out, zależnie od wersji monitora), wejście i wyjście AV oraz wejście typu Component (YPbPr). W zestawie znajdziemy dwa typy adapterów do zasilania monitora akumulatorami 7.4V typu Sony NP-F i NP-FM. Do dyspozycji mamy również standardowe gniazdko zasilające DC2.1 o dużym zakresie napięć wejściowych 6-24V.


Podczas projektowania nowego modelu monitora Lilliput wzięto pod uwagę kluczowe czynniki jakimi podczas filmowania są wysoka jakość i ostrość wyświetlanego obrazu. Zupełnie nowa konstrukcja 5' matrycy charakteryzuje się o wiele mniejszą plamką w stosunku do 7' monitorów podglądowych o tej samej natywnej rozdzielczości, co znacznie wpływa na jakość wyświetlanego obrazu. Wysoka jasność i kontrast matrycy ułatwiają również pracę w warunkach silnego światła słonecznego.
 
Podobnie jak inne profesjonalne monitory podglądowe, Lilliput 569GL posiada panel czołowy z programowalnymi przyciskami funkcyjnymi (F1-F4), osobnymi przyciskami wyboru dla każdego wejścia sygnału oraz dwoma programowalnymi pokrętłami funkcyjnymi służącymi np. do regulacji jasności i kontrastu oraz wyjściem słuchawkowym do odsłuchu audio.


Monitory Lilliput 569GL jako jedyne tego typu urządzenia posiadają aż 3 gwinty 1/4' do montażu monitora – standardowo na dolnej krawędzi oraz dodatkowo na obu bokach. Daje nam to niezliczone możliwości montażu na miniaturowych głowicach mocowanych w sankach aparatu czy za pomocą ramion przegubowych do rigów i supportów.
 
Warto wspomnieć, iż popularny 7' model monitora podglądowego Lilliput 667GL-SR dostępny w ofercie sklepu w najnowszej wersji również został zaopatrzony w funkcję „C5D mode”.
 
Ponadto w ofercie Studyjne.com znajdują się również inne modele monitorów podglądowych, rigi DSLR, follow focusy, oświetlenie LED oraz akcesoria do filmowania.

Szczegółowe informacje techniczne
Model Lilliput 569GL-50NP/H/Y oraz NP/HO/Y
Matryca 5" TFT LCD
Podświetlenie LED
Rozdzielczość 800x480 do 1920x1080, 480i/p, 720i/p, 1080i/p (HDMI)
Format obrazu 16:9, 4:3
System video NTSC/PAL
Jasność 400cd/m2
Kontrast 600:1
Kąty widzenia matrycy 150°/130°
Zasilanie / złącza 6-24V DC / DC2.1, 7.4V / Sony NP-F, NP-FM
Złącza AV HDMI-in, HDMI loop-out (wersja NP/HO/Y) AV-in & out (RCA), YPbPr, audio in
Możliwości regulacji Overscan, underscan, C5d mode, safe markers, RED/GREEEN/BLUE, temp. barwowa, tinta, jasność, kontrast, saturacja, obrócenie obrazu (względem osi X i Y)
Pobór mocy < 5.4W
Wbudowany głośnik/moc, wyjście słuchawkowe Tak/250mW, tak
Mocowanie do statywu Tak, 3 x 1/4'
Wymiary 151 x 116 x 39.5mm/98.1mm (z osłoną p-sł.)
Masa 316g / 386g (z osłoną p-słoneczną)



Zobacz także:
Prosta kamera PRAKTICA DVC 5.7 Full HD
Olympus TOUGH TG-810 - zdaniem EISA to aparat na każdą pogodę
Kurs FOTOGRAFII ŚLUBNEJ w Gdańsku
Darmowe WEBINARIA internetowe o zarządzaniu barwą
Epson Stylus SX535WD – szybka, dwustronna drukarka z WiFi
Absurd Expedition - ryzykowna wyprawa rowerowa
VIII Uliczna Bitwa Fotograficzna z nagrodami
Ilford daje gwarancję na 250 lat
Spotkanie informacyjne Studium Fotografii ZPAF
Prace dyplomowe absolwentów ZPAF
Batalia Napoleońska w Będominie - stwórz reportaż z bitwy
Zorka Project, PRZECIĘTNI
Silver Efex Pro 2 nagrodzone przez EISA
Epson Stylus Photo R3000 – najlepszą europejską drukarką według EISA

Powrót do listy aktualności
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej
 
Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.11.2018]
Autor:
Ilona Idzikowska
 
Dodaj swoje zdjęcie
Przejdź do galerii
Poprzednie konkursy
Nagrody w konkursie

 


AKTUALNOŚCI | SPRZĘT | EDYCJA OBRAZU | TEORIA | PRAKTYKA | SZTUKA
Mapa serwisu mapa serwisu Reklama reklama Kontakt kontakt
Czas generacji: 2.373s.