PAWEŁ KULA (1976) - w działaniach artystycznych fascynuje go ujawnianie obrazów odległych od wizualnych doświadczeń człowieka. Paweł zainteresowany jest
granicznymi obszarami fotografii, błędami procesów fotograficznych, działaniami poza programem urządzeń rejestrujących zdjęcia, obrazy znalezione i nie dające się utrwalić oraz techniki non-camerowe.
|
fot. Paweł Kula |
Fenomeny światłoczułości i optyki oraz prehistoria fotografii i filmu inspirują do budowy nietypowych urządzeń do projekcji, rejestracji i mechanicznego powielania obrazu. Te archaiczne zabawki optyczne funkcjonują w nowym kontekście stając się elementem akcji artystycznych oraz warsztatów edukacyjnych prowadzonych przez artystę.
|
fot. Paweł Kula |
Paweł Kula prowadzi warsztaty dla dzieci i młodzieży wykorzystując elementy fotografii, animacji i filmu. Zajmuję się także działalnością dydaktyczną dla dorosłych w szkołach fotograficznych i na kursach. Jest współzałożycielem (wraz z Marią Stafyniak) Stowarzyszenia "Oswajanie Sztuki", którego głównym celem jest edukacja poprzez sztukę i demokratyzacja kreatywności.
www.pawelkula.blogspot.com,
www.oswajaniesztuki.blogspot.com
|
fot. Paweł Kula |
Termin spotkania: 17-go marca 2012 r. o godz. 18:00
Lokalizacja: Artefakt Cafe, ul. Topolowa 40, Kraków
WSTĘP JAK ZAWSZE WOLNY!
Udział należy potwierdzić na stronie wydarzenia:
https://
www.facebook.com
Zobacz także:Camera Control Pro 2.11.0 - aplikacja aktualizującaEpson zaprasza na cykl 10 bezpłatnych konferencjiAdobe Camera Raw 6.7 oraz DNG Converter 6.7 dostępne jako Release CandidateAdobe Photoshop Lightroom 4 już w sprzedażyNowa karta TRANSCEND CompactFlash 64GBZwycięzcy edycji BZ WBK Press Foto 2012Firmware 1.01 dla bezlusterkowca Sony NEX 5NBezpłatne warsztaty Fotografii StereoskopowejEOS 5D Mark II – firmware 2.1.2GP-E2 –nowy odbiornik GPS od CanonaOtwarcie wystawy georgii Krawiec - dezORIENTacjaSpotkanie z Tomaszem TomaszewskimCanon WFT-E7 – szybka kontrola bezprzewodowaPePe. Piesek ukazujący ludzkie absurdy - otwarcie wystawySpeedlite 600EX-RT – nowy flesz CanonaCanon EOS 5D Mark III – trzecie podejście