Nowa aplikacja Fotolia na iPada, stworzona z myślą o profesjonalistach w komunikacji oraz grafice komputerowej, zdecydowanie
poprawia ergonomię użytkowania, dzięki 4 prostym krokom: 1) odkrywanie, 2) wybór, 3) udostępnianie, 4) kupowanie. Dzięki
estetycznemu oraz ergonomicznemu interfejsowi, użytkownicy mogą wyszukiwać zdjęcia i pliki royalty-free z internetowej bazy serwisu Fotolia z ponad 28 milionami plików.
Aplikacja oferuje również nowe doświadczenie wizualne, w ramach którego wyniki wyszukiwania są wyświetlane na stronie w formie mozaiki. Już po jednym kliknięciu, użytkownikom
wyświetla się plik w wysokiej rozdzielczości w trybie pełnoekranowym, a wyniki wyszukiwania można przewinąć do następnego ekranu przeciągając palcem po wyświetlaczu. Zakładka Informacje o obrazie pozwala użytkownikom zobaczyć
więcej zdjęć tego typu, tego samego autora lub opisanych tymi samymi słowami kluczowymi. Tam też użytkownik może wpisać inne słowa kluczowe, aby rozpocząć nowe wyszukiwanie.
|
Aplikacja Fotolia na iPada – wyszukiwanie |
Dzięki
zaawansowanemu silnikowi wyszukiwarki, użytkownik może również
filtrować wyniki wyszukiwania według ceny, typu pliku (zdjęcia, ilustracje, grafiki wektorowe), kolekcji (Kolekcja Standardowa, Kolekcja Instant), a także opcjonalnie włączyć
obrazy panoramiczne. Użytkownik może również wybrać dowolną liczbę zdjęć i zachować je na przyszłość
w osobistych galeriach, dzielić się nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej lub mediów społecznościowych (Facebook, Twitter), a nawet pobrać je bezpośrednio na swojego iPada lub konto Dropbox.
|
Aplikacja Fotolia na iPada – powiększony podgląd zdjęcia |
– Najlepsze aplikacje to takie, które są
przyjemne w użyciu – mówi prezes i współzałożyciel Fotolia LLC Oleg Tscheltzoff. – Uważamy, że najważniejsze jest zapewnienie niezawodnej obsługi, tak aby nasi klienci wiedzieli, że mogą zaufać bankowi zdjęć Fotolia w zamianie swoich pomysłów na obrazy, zawsze i wszędzie! Dzięki intuicyjnemu oraz nowoczesnemu designowi, aplikacja jest równie przyjemna w użyciu, jak i przydatna – kontynuuje.
Odpowiedź na rosnące potrzeby branży
Aplikacja na iPada jest kluczowym elementem obecnej strategii rozwoju banku zdjęć Fotolia, która
skupia się wokół aplikacji dla urządzeń mobilnych, takich jak iPhone i iPad. Uruchomiona pod koniec 2013 r. i przeznaczona na smartfony aplikacja Instant, liczy obecnie ponad 30 000 użytkowników.
|
Aplikacja Fotolia na iPada – widok pełnoekranowy |
Aplikacje Fotolia na urządzenia mobilne zaspokajają rosnące zapotrzebowanie użytkowników na szybką i prostą obsługę. – Nasze aplikacje mobilne zostały opracowane w całości przez wewnętrzny zespół ekspertów ds. badań i rozwoju Fotolia we Francji – wyjaśnia Morgan David de Lossy, Dyrektor ds. strategii mobilnej Fotolia. – W zeszłym roku zatrudniliśmy 6 deweloperów, w celu skoncentrowania się na naszej strategii mobilnej. Ta kwestia jest kluczowa dla naszego, liczącego już 20 osób, zespołu.
Aplikacja jest
kompatybilna z systemem iOS 7 i można ją pobrać za darmo w App Store. Wersja na Androida jest obecnie w przygotowaniu.
Pobierz aplikację Fotolia: itunes.apple.com
Zobacz także:Nowe ultraszerokokątne obiektywy zmiennoogniskowe od CanonaFotograficzne opowieści w najnowszym TamTamieJest już nowy, majowy numer "doc! photo magazine"Jakub Szymczuk zwycięzcą Grand Press Photo 2014Adobe Voice – opowiedz swoją historię z nową aplikacją na tablety iPadWyniki konkursu "Kolor, kształt, faktura!""Zdjęcia wysokich lotów" – wystawa fotograficzna we WrocławiuCanon partnerem 11. Planete+ Doc Film FestivalTamron 16–300 f/3,5–6,3 Di II VC PZD w sprzedaży od 15 majaActiveCam 3.1 - nowa sportowa kameraNowy system Leica T – fotografia w najczystszej postaciWyniki konkursu "Znienacka, z zaskoczenia, z ukrycia..."Wyniki konkursu "Zimo, gdzie jesteś?"