Jeśli chcesz być na bieżąco z tym, co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.
Czy wiesz, że ...
Olympus, jako pierwszy na świecie producent lustrzanek cyfrowych, zastosował profilaktykę w zakresie ochrony zdjęć przed brzydkimi plamami, będącymi śladem obecności kurzu na matrycy?
Konkurs fotograficzny Szkoła Fotoreportażu magazynu "Charaktery"
Dodał: Przemysław Imieliński
29.10.2014
Od października do końca lutego 2015 r. trwa konkurs organizowany przez magazyn "Charaktery", w którym łączna wartość nagród wynosi 8000 zł. Do wygrania są m.in. tablety.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
• zarejestrować się na stronie www.charaktery.eu • zamieścić na profilu-galerii przynajmniej jedno zdjęcie własnego autorstwa na określony w magazynie "Charaktery" temat
• przesłać na adres redakcji "Charakterów" wypełniony kupon konkursowy, zamieszczony w papierowym wydaniu gazety
Począwszy od października 2014 r. do lutego 2015 r. wśród uczestników co miesiąc rozlosujemy tablety i inne atrakcyjne gadżety fotograficzne. W październiku do wygrania są dwa tablety (Amtech AT841 Android 4.2 oraz Kiano Elegance 9.7) i pięć toreb na sprzęt fotograficzny renomowanej firmy Crumpler.
Wykaz kolejnych nagród publikowany będzie w kolejnych numerach magazynu „Charaktery”.
Łączna wartość nagród wynosi 8000 zł.
Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies