Celem konkursu jest zachęcenie użytkowników smartfonów do sprzedaży swoich zdjęć oraz zakomunikowania, że teraz każdy fotograf może zacząć zarabiać na swoich zdjęciach, bez względu na sprzęt czy zawodowe doświadczenie.
Najnowsze dane dotyczące aplikacji Fotolia Instant (dostępnej do pobrania za darmo na
www.fotolia.com) pokazują rosnącą popularność mobilnej fotografii:
wersja aplikacji na Androida zanotowała ponad 15 000 pobrań w pierwszym tygodniu, a ponad 5 000 osób zainstalowało w tym czasie aplikację dla użytkowników systemu iOS, która jest dostępna od października 2013 roku. Do tej pory z kolekcji Fotolia Instant
zostało sprzedanych ponad 50 000 zdjęć. Liczby te dowodzą, że świeży, spontaniczny i niepowtarzalny styl zdjęć ze smartfonów jest poszukiwany przez profesjonalnych nabywców zdjęć z całego świata.
–
Jesteśmy absolutnie zachwyceni sukcesem Fotolia Instant. Z ogromnym napływem użytkowników Androida, obecnie ponad 50 000 osób dodaje nowe zdjęcia ze smartfonów do naszej bazy danych, a Fotolia Instant jest zdecydowanie najlepszym miejscem na sprzedaż lub kupno zdjęć wykonanych smartfonami. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć wspaniałe obrazy od wszystkich nowych użytkowników Androida, którzy konkurują o nagrodę o wartości 15 000 zł w konkursie Instant – mówi prezes i współzałożyciel Fotolia LLC Oleg Tscheltzoff.
Morgan David de Lossy, Head of Mobile w banku zdjęć Fotolia dodaje:
Moment startu aplikacji Fotolia Instant i konkursu dla użytkowników systemu Android nie mógł być lepszy. Jest lato, ludzie spędzają długie godziny na świeżym powietrzu, podróżują i wyjeżdżają na wakacje zabierając ze sobą smartfony. Robią wiele pięknych zdjęć na całym świecie w doskonałych warunkach oświetleniowych. Widzieliśmy już wiele zadziwiająco dobrej treści obrazów wśród ostatnio przesłanych zdjęć. Nadchodzące miesiące przyniosą wiele świeżych i inspirujących treści w Kolekcji Fotolia Instant.
Konkurs dla użytkowników Androida odbywa się równolegle z trwającym już konkursem dla osób korzystających z aplikacji w systemie iOS, który rozpoczął się w marcu tego roku. Jego zwycięzca, którego obraz wygeneruje największą sprzedaż do 31 grudnia 2014 roku, także otrzyma nagrodę o wartości 15 000 PLN.
Łącznie dla zwycięzców obydwóch konkursów bank zdjęć Fotolia przeznaczył w tym roku 30 000 PLN nagrody.
Strona internetowa:
www.pl.fotolia.com
Zobacz także:Fotolia Instant – pierwsza aplikacja, która pozwala zarabiać na fotografii mobilnejNowa aplikacja Fotolia na iPada