Facebook zmienia wygląd strony głównej i aktualności. Aktualizacja ma przynieść możliwość
wyświetlania większych zdjęć i grafik. Pojawią się filtry umożliwiające zarządzaniem pojawiających się na ścianie wpisów.
Twórca Facebooka,
Mark Zuckerberg, widzi w zdjęciach dodawanych przez użytkowników potencjał do wykorzystania. To właśnie
fotografie stanowią
ogromną cześć treści strony, nie trzeba ich czytać, są bardzo chętnie oglądane. Nowy wygląd portalu ma
ujednolicić wygląd na wszystkich urządzeniach – tabletach, smartfonach i w przeglądarkach internetowych.
|
Po lewej obecny wygląd strony, po prawej - po wprowadzonych zmianiach. |
Komentatorzy uważają, że wraz ze zmianą designu otrzymamy również
więcej reklam. Po zmianach wyglądu menu po lewej stronie menu ma być zawsze widoczne. Zmieszy się także liczba reklam prezentowanych po prawej stronie. Po ograniczeniu miejsca na stronie reklamy prawdopodobnie zaczną się pojawiać
w głównym strumieniu wiadomości.
Nowy wygląd wprowadzany będzie
w trakcie następnych tygodni. Jeśli chciałbyś korzystać z niego szybciej, należy wpisać się na listę oczekujących pod adresem
www.facebook.com. W pierwszej kolejności z aktualizacji skorzystają użytkownicy iPhone’a i iPada, a następnie posiadacze urządzeń z systemem Android.
Nowy wygląd strony można zobaczyć tutaj.
Zobacz także:Nowy firmware do Pentaxa K-5 II i K-5 IIsLumix GH3 - firmware pod koniec miesiącaCOOLPIX A - przykładowe zdjęciaNikon COOLPIX L320 z 26-krotnym zoomemObiektyw NIKKOR 80-400 mm do pełnoklatkowych lustrzanekCOOLPIX P330 z Wi-Fi i GPSZaawansowany kompakt COOLPIX AWywiad z fotografem miesiąca Szerokiego KadruPełnoklatkowa matryca Canona do kamerLeica M - firmware 1.1.0.2Pentax K-30 i K-01 – firmware 1.03Nowe lampy LED FomeiBenQ GH800 z ruchomym ekranemPhotoshop Touch w wersji dla smartfonówCanon PoweShot S100 - aktualizacja oprogramowaniaDomowe studio bez nakładów finansowych, część 1: wyposażenie. Tomasz Kulas radzi!