Papier Konica Minolta
Do swoich urządzeń Konica Minolta rekomenduje papiery dostępne w ofercie firmy. Stosowanie markowych papierów o odpowiednich parametrach (m.in. wilgotność, grubość, przezroczystość, faktura, pylenie) gwarantuje użytkownikom najwyższą jakość wydruków. Dodatkowo papier wysokiej jakości nie tylko nie jest przyczyną uszkodzeń sprzętu, ale przede wszystkim przedłuża żywotność urządzeń.
Oferta Konica Minolta dla systemów druku obejmuje szeroką gamę najwyższej jakości nośników. W grupie tej są nie tylko papiery, ale także media specjalistyczne, takie jak folie czy papiery samoprzylepne. Propozycja firmy obejmuje:
- papier PrePrint w formatach poligraficznych,
- papier satynowany Color Copy oraz Color Copy Style (A4 i SRA3)
- papier powlekany matowy i błyszczący Color Copy Glossy/Silk (A4 i SRA3)
- papier powlekany DIGI Finesse matowy i błyszczący (SRA3) z możliwością wyboru ścieżki włókien
- folie samoprzylepne JAC z klejem permanent, przezroczyste matowe i błyszczące oraz nieprzezroczyste srebrne i białe (SRA3)
- papiery samoprzylepne JAC z klejem permanent, białe matowe oraz błyszczące (SRA3)
- papiery TopStyle metalizowane, marmurkowe oraz eleganckie (SRA3)
Szeroka gama podłoży do druku cyfrowego, oferowanych przez Konica Minolta, obejmuje również papiery metalizowane – Galaxy Metallic (gramatura110, 120, 250, 300 g/m2), papier powlekany Premium - PhoenixMotion (gramatura 170 i 250 g/m2), Vanguard - kolorowe papiery i kartony offsetowe barwione w masie (gramatura: 240 g/m2), papiery o dwustronnej fakturze wytłaczanej filcem – Rives (gramatura: 90, 100, 120, 220, 250 g/m2), Marmor – papier o deseniu naturalnego marmuru (gramatura: 200 g/m2) oraz Opale – eleganckie papiery do korespondencji biznesowej (gramatura: 100, 250 g/m2).
Aparaty Phase One
Systemy fotografii cyfrowej Phase One przeznaczone dla profesjonalistów to jedyne w swojej klasie systemy, które dzięki możliwości zastosowania optyki takich firm jak Zeiss, Schneider Kreuznach, Mamiya czy Rodenstock pozwalają osiągnąć najwyższą jakość.
Podczas spotkania w Digital Imaging Square zaprezentowano dwie przystawki cyfrowe: Phase One 40+ i Phase One 65+. Pierwszy z modeli to średnioformatowa ścianka cyfrowa z 40-megapikselową matrycą działającą w technologii Sensor+, która pozwala na pracę z czułością sięgającą ISO 3200 i rejestrację 1,8 kl/s (obydwie funkcje po zmniejszeniu rozdzielczości do 10 Mpx). Nowa przystawka cyfrowa firmy Phase rejestruje zdjęcia w rozdzielczości 40 megapikseli - pojedynczy piksel mierzy 6 x 6 mikronów. Przy pełnej rozdzielczości fotograf dysponuje zakresem czułości od ISO 50 do IS 800 i prędkością 1,2 kl/s.
|
Przystawka Phase One 65 |
Druga przystawka to Phase One 65+. Jej konstrukcja jest również oparta na technologii Sensor+ CCD. Rozdzielczość sensora to aż 60,5 Mpix (8984 x 6732), a jego wymiary wynoszą 53,9mm x 40,4mm. Jest to pierwszy pełnoklatkowy sensor dla formatu 645 na świecie. Ponad 60 mln pikseli pozwala na swobodne przekadrowywanie i dostosowanie zdjęcia do różnych formatów. Tak wysoka rozdzielczość umożliwia wykorzystanie zdjęcia zarówno jako poziomego billboardu jak i pionowego citylight-u.
Oprogramowanie Capture One 5.1
Capture One PRO to program opracowany w laboratoriach firmy Phase One i jest przeznaczony dla profesjonalistów zajmujących sie fotografią. Aplikacja umożliwia pobieranie plików w formacie RAW z najczęściej używanych kamer DSLR.
Intuicyjna technologia RAW Capture One pozwala uchwycić obraz i ulepszyć zaledwie w kilka minut, a także szybko przekonwertować pliki formatu RAW do formatu TIFF-RGB, TIFF-CMYK lub JPEG. Najważniejsze funkcje w wersji Capture One 5.1:
- wsparcie dla nowych modeli średnioformatowych aparatów i ścianek cyfrowych Leafa,
- Focus Mask pozwola na szybkie wyszukanie i zaznaczenie zdjęć o prawidłowej ostrości,
- Remove Dust Spots, usuwa pozostałości wszelkich pyłów czy "kurzów" ze zdjęcia,
- Focus Tool zapewnia podgląd ostrości "na żywo",
- dodawanie znaków wodnych,
- "kreatywne winietowane".
Zobacz także:EX-FH100 oraz EX-FH25 - nowe aparaty Casio wyposażone w przetwornik CMOS z tylnym podświetleniemNero Multimedia Suite 10 już w sprzedażyDP-SLR - monitor podglądowy dla lustrzanek cyfrowychCorelDRAW Graphics Suite X5 teraz w polskiej wersji językowejObiektywy Sigmy uwzględnione w Photoshopie CS5EIZO ColorEdge CG245W – pierwszy monitor z wbudowanym kalibratoremDwa nowe monitory graficzne Eizo już wkrótce w Polsce