Nowa strategia jasno pokazuje ambicje firmy dotyczące stałego rozwijania technologii wykraczających poza ramy piór elektronicznych, dzięki którym firma stała się znana – wyznacza ona drogi dla rozwoju kolejnych innowacji przeznaczonych dla wszystkich osób, które w pracy wykorzystują komputerowe interfejsy. Premierze nowej strategii towarzyszy zmiana wizerunkowych symboli korporacji oraz wprowadzenie nowej marki produktów konsumenckich.
Przez ostatnie 25 lat, intuicyjne w obsłudze narzędzia wprowadzania danych produkowane przez firmę Wacom były stosowane na całym świecie do tworzenia najciekawszych grafik, filmów, efektów specjalnych i projektów. Na następnym etapie rozwoju Wacom nadal będzie dostarczał profesjonalistom najlepsze cyfrowe narzędzia i technologie współpracy z komputerami, będzie również jednak poświęcał uwagę rynkowi masowemu – wielu użytkowników biurowych i domowych oczekuje bowiem najnowszych rozwiązań technologicznych, które pozwolą im wyrazić własną osobowość.
|
Nowe logo firmy Wacom. |
Pierwszym etapem rozszerzania odbiorców naszych produktów poza grupę kreatywnych profesjonalistów jest premiera serii nowych tabletów piórkowych służących do nawigacji, rysowania, malowania i retuszowania fotografii, które pojawiły się na rynku pod marką
''Bamboo''. Reklamy marki "Bamboo" koncentrują się nie na kwestiach stosowanych technologii, ale na zachęcaniu odbiorców do wyrażania swojej osobowości – hasło kampanii brzmi "zostaw swój znak" – tak kreując coś, co się wyróżnia, jak i wywierając wrażenie na osobach w twoim otoczeniu. Dodatkowo, w najbliższej przyszłości, na rynek zostaną wprowadzone nowe technologie przeznaczone zarówno dla odbiorców profesjonalnych, jak i użytkowników masowych.
Han Stoffels, dyrektor Wacom Europe GmbH, mówi: "Dla firmy Wacom nadeszły teraz ekscytujące czasy, w najbliższych latach zamierzamy bowiem intensywnie rozwijać się budując, w oparciu o doświadczenie zdobyte w sektorze profesjonalnych projektantów, innowacyjne produkty nie tylko dla profesjonalistów, ale i odbiorcy masowego."
"Następna faza rozwoju naszej firmy opierać będzie się o hasło "Open up. Sense more." (Otwórz się. Czuj więcej.)" – tłumaczy Stefan Kirmse, szef marketingu Wacom Europe, wiodący manager rozwoju marki na świecie. "Inspiruje to nowe sposoby wyrażania naszej koncepcji polegającej na zbliżaniu ludzi i technologii. Oddaje również punkt widzenia firmy stale otwartej na nowe pomysły i rozwiązania – to stąd biorą się nasze innowacje. Nasz pomysł bierze się z przekonania, ze ludzie chcą żyć w bardziej dynamiczny i bogatszy sposób – pomożemy im doświadczać przyszłości za pomocą wszystkich zmysłów." – czytamy w informacji prasowej.
Strona producenta: www.wacom.eu
Zobacz także:Wacom Bamboo – nowa linia konsumenckich tabletów piórkowychWacom Bamboo Fun – tani tablet dla każdegoWacom Intuos3 Special Edition – nowa seria tabletów dla profesjonalistówColour Confidence Profiler w nowym wydaniuMarek Górecki: "10 projektów w cyfrowej ciemni fotograficznej"Nikon View NX, Nikon Transfer oraz Picture Project Export Utility – nowe programy NikonaSanyo wydłuża gwarancję na lampy do projektorów!Nova – torba, w której aparat ładuje się samDwunasta odsłona Paint Shop'aEpson porządkuje swoją ofertę papieru fotograficznegoNajwiększy aparat i zdjęcie na świecie już w Księdze Rekordów GuinnessaZaćmienia Słońca i Księżyca – bezpłatny poradnik fotografa i obserwatora