Poradnik kupującego ABC fotografii – kompozycja
Strona główna  >  Aktualności  >  Wydarzenia  >  Wacom – nowe logo i nowa wizja rozwoju


Jeśli chcesz być na bieżąco z tym,
co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.


Zapisz Wypisz

Porównywarka Porównywarka kompaktów Porównywarka kompaktów Porównywarka lustrzanek Porównywarka obiektywów
Czy wiesz, że ...
Pierwszy nowoczesny obiektyw zmiennoogniskowy powstał już w 1948 roku, najstarsza zaś tego typu konstrukcja pochodzi z przełomu XIX i XX wieku?
Polecamy

Patagonia 2012

FotoGeA.com O fotografowaniu i podróşach

Akademia Fotoreportażu

FotoIndex

Chronoskron

Foto moon pl
 
Kurs Fotografii Warszawa

Wacom – nowe logo i nowa wizja rozwoju
Dodał: Przemysław Imieliński 20.09.2007
Wacom zaprezentował nową koncepcję rozwoju marki opartą na wizji, która zainspirowała firmę do stworzenia zaawansowanych narzędzi umożliwiających korzystanie z najnowocześniejszych technologii w najprostszy i najbardziej naturalny sposób.


Nowa strategia jasno pokazuje ambicje firmy dotyczące stałego rozwijania technologii wykraczających poza ramy piór elektronicznych, dzięki którym firma stała się znana – wyznacza ona drogi dla rozwoju kolejnych innowacji przeznaczonych dla wszystkich osób, które w pracy wykorzystują komputerowe interfejsy. Premierze nowej strategii towarzyszy zmiana wizerunkowych symboli korporacji oraz wprowadzenie nowej marki produktów konsumenckich.
 
Przez ostatnie 25 lat, intuicyjne w obsłudze narzędzia wprowadzania danych produkowane przez firmę Wacom były stosowane na całym świecie do tworzenia najciekawszych grafik, filmów, efektów specjalnych i projektów. Na następnym etapie rozwoju Wacom nadal będzie dostarczał profesjonalistom najlepsze cyfrowe narzędzia i technologie współpracy z komputerami, będzie również jednak poświęcał uwagę rynkowi masowemu – wielu użytkowników biurowych i domowych oczekuje bowiem najnowszych rozwiązań technologicznych, które pozwolą im wyrazić własną osobowość.

Nowe logo firmy Wacom.

Pierwszym etapem rozszerzania odbiorców naszych produktów poza grupę kreatywnych profesjonalistów jest premiera serii nowych tabletów piórkowych służących do nawigacji, rysowania, malowania i retuszowania fotografii, które pojawiły się na rynku pod marką ''Bamboo''. Reklamy marki "Bamboo" koncentrują się nie na kwestiach stosowanych technologii, ale na zachęcaniu odbiorców do wyrażania swojej osobowości – hasło kampanii brzmi "zostaw swój znak" – tak kreując coś, co się wyróżnia, jak i wywierając wrażenie na osobach w twoim otoczeniu. Dodatkowo, w najbliższej przyszłości, na rynek zostaną wprowadzone nowe technologie przeznaczone zarówno dla odbiorców profesjonalnych, jak i użytkowników masowych.
 
Han Stoffels, dyrektor Wacom Europe GmbH, mówi: "Dla firmy Wacom nadeszły teraz ekscytujące czasy, w najbliższych latach zamierzamy bowiem intensywnie rozwijać się budując, w oparciu o doświadczenie zdobyte w sektorze profesjonalnych projektantów, innowacyjne produkty nie tylko dla profesjonalistów, ale i odbiorcy masowego."
 
"Następna faza rozwoju naszej firmy opierać będzie się o hasło "Open up. Sense more." (Otwórz się. Czuj więcej.)" – tłumaczy Stefan Kirmse, szef marketingu Wacom Europe, wiodący manager rozwoju marki na świecie. "Inspiruje to nowe sposoby wyrażania naszej koncepcji polegającej na zbliżaniu ludzi i technologii. Oddaje również punkt widzenia firmy stale otwartej na nowe pomysły i rozwiązania – to stąd biorą się nasze innowacje. Nasz pomysł bierze się z przekonania, ze ludzie chcą żyć w bardziej dynamiczny i bogatszy sposób – pomożemy im doświadczać przyszłości za pomocą wszystkich zmysłów." – czytamy w informacji prasowej.

Strona producenta: www.wacom.eu

Zobacz także:
Wacom Bamboo – nowa linia konsumenckich tabletów piórkowych
Wacom Bamboo Fun – tani tablet dla każdego
Wacom Intuos3 Special Edition – nowa seria tabletów dla profesjonalistów
Colour Confidence Profiler w nowym wydaniu
Marek Górecki: "10 projektów w cyfrowej ciemni fotograficznej"
Nikon View NX, Nikon Transfer oraz Picture Project Export Utility – nowe programy Nikona
Sanyo wydłuża gwarancję na lampy do projektorów!
Nova – torba, w której aparat ładuje się sam
Dwunasta odsłona Paint Shop'a
Epson porządkuje swoją ofertę papieru fotograficznego
Największy aparat i zdjęcie na świecie już w Księdze Rekordów Guinnessa
Zaćmienia Słońca i Księżyca – bezpłatny poradnik fotografa i obserwatora

Powrót do listy aktualności
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej
 
Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.11.2018]
Autor:
Ilona Idzikowska
 
Dodaj swoje zdjęcie
Przejdź do galerii
Poprzednie konkursy
Nagrody w konkursie

 


AKTUALNOŚCI | SPRZĘT | EDYCJA OBRAZU | TEORIA | PRAKTYKA | SZTUKA
Mapa serwisu mapa serwisu Reklama reklama Kontakt kontakt
Czas generacji: 1.794s.