Strona stanowi bogate źródło informacji na temat produktów firmy Nikon, a dzięki
nowej szacie graficznej i udoskonalonej nawigacji poruszanie się po niej jest zdecydowanie bardziej intuicyjne. Informacje o produktach są wzbogacone o większe, atrakcyjne obrazy oraz zamieszczone na stronie filmy – wystarczy tylko kliknąć lub dotknąć odpowiednie miejsce na ekranie.
–
Rozwój technologii cyfrowych jest kluczowym elementem działania naszej firmy, dlatego też nową stronę zaprojektowaliśmy w oparciu o najnowsze trendy. Klienci firmy Nikon chcą mieć dostęp do informacji zawsze i wszędzie tam, gdzie się znajdują. Dotyczy to zarówno profesjonalnych fotografów, jak i amatorów zainteresowanych upiększeniem zdjęć wykonywanych przy pomocy smartfona. Nasi klienci chętnie poświęcają czas, by odkrywać ofertę firmy Nikon w poszukiwaniu produktów, które mogą się im przydać. Chcieliśmy im to ułatwić. Od teraz oferta firmy Nikon jest dostępna dla różnych grup odbiorców bez względu na urządzenie, z jakiego korzystają –
mówi Monika Matuszewska, Consumer Experience Manager w firmie Nikon Europe.
Stronę korporacyjną Nikon
miesięcznie odwiedza średnio ok. 2 miliony osób. Znajdują się w niej specjalnie przygotowane sekcje dotyczące obsługi i pomocy technicznej oraz dział prasowy. Odwiedzający mogą również czerpać inspirację ze zdjęć fotografów wyróżnianych w ramach kampanii "Jestem własną wizją świata" firmy Nikon.
Więcej informacji:
www.nikon.pl.
Zobacz także:Niezatapialna żeglarska lornetka od NikonKonkurs Nikon European Film FestivalZwycięskie prace konkursu NikonaOstatnia szansa na tańszy aparat Nikon CoolpixNikon, Canon, Sigma i Sony nagrodzone przez EISATrzy nowe obiektywy NikonNowe obiektywy Nikkor. Część IIINowe obiektywy Nikkor. Część IINowe obiektywy Nikkor. Część IWadliwe aparaty Nikon D750Wakacyjne konkursy i laboratoria NikonaNikon Photo Contest: Polacy z nagrodamiPierwszy Nikon DX z powłokami nanokrystalicznymiNowe teleobiektywy Nikon