Z okazji dziesięciolecia wprowadzenia na rynek pierwszego aparatu cyfrowego pod nazwą COOLPIX, Nikon poddał (kolejnemu już) liftingowi logo tej marki. Tym razem liternictwo nabrało klasycznego, staromodnego wręcz wyrazu, co zapewne ma sugerować doświadczenie i tradycję stojące za twórcami aparatów z tym logo. Jak mówi Martina Beckmann, kierownik działu ds. komunikacji w firmie Nikon: "Marka COOLPIX pojawiła się w 1997 r. wraz z wprowadzeniem na rynek aparatu COOLPIX 100 firmy Nikon i od tej pory znajduje się na szczycie rynku kompaktowych aparatów cyfrowych, stając się synonimem najwyższej jakości dostarczanego sprzętu i wykonywanych fotografii."
Nie pozostaje nam nic innego, jak czekać na kolejne jubileusze związane z tą zasłużoną dla fotografii marką.
Zobacz także:
Nikon COOLPIX P5000 – mocny maluch
Nikon COOLPIX L12 – siedem megapikseli ze stabilizacją obrazu
Nikon COOLPIX L11 i L10 – 6 i 5 megapikseli dla początkujących
Nikon COOLPIX S50c – bezprzewodowy elegant
Nikon COOLPIX S500 – czułość i pewność w stalowej obudowie
Nikon COOLPIX S200 – czułość i pewność w wersji light