Efekty fotograficznych przygód będzie można śledzić na profilu Flickr IAMNIKON. W Polsce opowieści o Warszawie w obiektywie poszukiwać będą Andrzej Tucholski (jestKultura.pl) oraz Arvind Juneja (Fitback.pl).
Międzynarodowy Dzień Storytellingu ma swoje źródło w Szwecji, gdzie we wczesnych latach 90. zapoczątkowano ideę do dziś kultywowaną w wielu krajach na świecie. Każdego roku, w dniu równonocy wiosennej, ludzie poprzez opowiadanie sobie historii poznają się nawzajem, inspirują a także nawiązują kontakty.
W 2014 roku firma Nikon Europe postanowiła po raz pierwszy upamiętnić Międzynarodowy Dzień Storytellingu w wyjątkowy sposób. 20 marca w fotograficzne szranki stanęli blogerzy z 9 krajów Europy – m.in. Wielkiej Brytanii, Francji, Serbii oraz Polski, a w dokumentowaniu przez nich opowieści pomoże aparat z obsługą sieci Wi-Fi oraz modułem GPS - Nikon D5300. Polskę reprezentowali dwaj blogerzy: Andrzej Tucholski znany z jestKultura.pl oraz Arvind Juneja z Fitback.pl, którzy szukali wyjątkowych historii w Warszawie.
Zdjęcia wszystkich blogerów biorących udział w akcji przedstawione zostały na profilu flickr IAMNIKON, dostępnym pod adresem
www.flickr.com . 21 marca prace zostaną ocenione przez specjalistów od storytellingu oraz profesjonalnych fotografów. Najlepsze reportaże oraz nagrodzonych autorów poznamy już w kwietniu.
Zobacz także:Epson zaprasza na łódzkie targi Film Video Foto 2014Znamy wyniki konkursu Me & My Leica XNikon D4s i problemy z kartami pamięci LexarMarcowy konkurs Kolekcji TEN by FotoliaYoung Fashion Photographers Now – ogłoszono nazwiska uczestnikówDwa nowe obiektywy Nikon 1Nikon 1 V3 - szybszy, bez filtra low-passWszyscy jesteśmy fotografami vol. 1 - nowy cykl spotkań dla fotografującychZnamy zwycięzcę pierwszej edycji Nikon Film Festival