Rozpoznawanie ruchu umożliwiają zainstalowane
kamery, które monitorują ile i jakie konkretnie osoby są zainteresowane wyświetlanymi na monitorze treściami, a także dopasowują te treści do określonego odbiorcy w czasie rzeczywistym.
|
Monitor Samsung Smart |
Digital Signage to obecnie jedna z najbardziej nowoczesnych form promocji w sprzedaży bezpośredniej. Składają się na nią nośniki oraz oprogramowanie umożliwiające tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami wizualnymi w przestrzeni publicznej. Coraz częściej i z dużym powodzeniem zastępuje ono plakaty, tablice informacyjne, ulotki i standardowe reklamy. Rozwijając segment Digital Signage firma Samsung wprowadza na rynek
nowe monitory Smart z technologią Audience Measurement.
Reklamuj swoją fotografię i sprzęt
Samsung Audience Measurement to technologia, którą można instalować na ekranach LFD marki Samsung. Opiera się ona na wbudowanych systemach
wewnętrznego monitoringu, które mierzą ruch przed monitorem. Dzięki zainstalowanej kamerze można sprawdzić, ile i jakie osoby są zainteresowane wyświetlanymi na ekranie treściami. W efekcie pozwala to dokładniej dopasować je do klientów, dostosowując przekaz do takich parametrów jak np. płeć. Dzięki temu właściciele monitorów otrzymują możliwość pozycjonowania treści promocyjnych z wyjątkową dokładnością.
|
Monitor Samsung Smart |
–
Technologie Audience Measurment istnieją już na rynku od kliku lat, jednak nie są powszechnie stosowane ze względu na bardzo wysokie koszty inwestycji. Mając to względzie firma Samsung zadbała o to by jej system był szeroko dostępny w przystępnej cenie. Ponadto cały system jest skalowalny, tzn. decydując się na zakup monitora i systemu MagicInfo do zarządzania treścią klient może dodatkowo, w miarę swoich potrzeb dokupić kamerę, która posiada odpowiednie oprogramowanie i licencję. Korzystanie z systemu jest bardzo proste i intuicyjne, a sam proces instalacji wyjątkowo szybki – wynosi od 2 do 3 godzin –
mówi Paweł Zaworski, Business Development Manager w firmie Samsung.
Technologia Samsung
Audience Measurement
rozpoznaje przechodzących koło ekranu ludzi już z odległości 5 metrów. Oprócz wcześniej wspomnianych informacji o płci oraz liczbie osób, które miały kontakt z treścią wyświetlaną na monitorze, kamery zapisują również, ile czasu trwał kontakt z tą treścią. Kamera może analizować powyższe dane w ujęciu godzinowym, dniowym, tygodniowym oraz miesięcznym. Wszystkie dane są zapisywane na serwerze MagicInfo.
|
Monitor Samsung Smart |