Poradnik kupującego ABC fotografii – kompozycja
Strona główna  >  Aktualności  >  Wydarzenia  >  "Mój jest ten kawałek Warszawy" – konkurs fotograficzny


Jeśli chcesz być na bieżąco z tym,
co dzieje się w świecie fotografii oraz otrzymywać informacje o nowych artykułach publikowanych w naszym serwisie, zapisz się do FOTOlettera.


Zapisz Wypisz

Porównywarka Porównywarka kompaktów Porównywarka kompaktów Porównywarka lustrzanek Porównywarka obiektywów
Czy wiesz, że ...
Popularnych ogniw litowo-jonowych nie wolno przechowywać rozładowanych?
Polecamy

Patagonia 2012

FotoGeA.com O fotografowaniu i podróşach

Akademia Fotoreportażu

FotoIndex

Chronoskron

Foto moon pl
 
Kurs Fotografii Warszawa

"Mój jest ten kawałek Warszawy" – konkurs fotograficzny
Dodał: Przemysław Imieliński 26.06.2007
Biuro Promocji Miasta Warszawy zaprasza do udziału w niecodziennym konkursie, w którym nagrodą będzie umieszczenie zdjęć laureatów na 180 billboardach w całej Polsce, w ramach kampanii promującej Warszawę. Wszystkie wykorzystane w akcji prace będą oczywiście podpisane imionami i nazwiskami ich autorów.


Organizatorzy konkursu chcą, aby na billboardach zawisły fotografie Warszawy wykonane przez jej mieszkańców oraz przyjezdnych – przez wszystkich, którzy czują pozytywny związek ze stolicą. Zadaniem uczestników jest ukazanie swoich ulubionych zakątków, zaanektowanych głęboko w duszy kawałków miasta. Zdjęcia ocenią profesjonalni jurorzy, a fotografie reprezentujące wysoki poziom zostaną po zakończeniu konkursu umieszczone w miejskiej bazie fotograficznej i będą wykorzystywane do promocji Warszawy.
 
Wykorzystane do prezentacji zdjęć laureatów reklamy, to z kolei nagroda, jaką w postaci kampanii billboardowej na 180 nośnikach w dużych miastach Polski, otrzymała Warszawa w konkursie organizowanym przez firmę outdoorową AMS pt. "Bramy Kraju". Warszawski system informacji miejskiej (niebieskie tablice informacyjne stojące przy ulicach, wiszące na budynkach itp.) uznane zostały przez AMS za najlepszy w Polsce. Otrzymaną w nagrodę powierzchnię reklamową 180 billboardach Biuro Promocji Miasta Warszawy chce podzielić się teraz z laureatami konkursu "Mój jest ten kawałek Warszawy".

Regulamin konkursu
1. Konkurs jest otwarty dla wszystkich fotografujących, którzy chcą podzielić się uczuciem jakim darzą Warszawę. Z góry jednak zakładam, że są to uczucia pozytywne. Zapraszamy do udziału w nim zarówno mieszkańców oraz przyjezdnych, warszawiaków rodem z dziada pradziada, jak i warszawiaków duchem z kraju i zagranicy.
2. Konkurs trwa do 15 września 2007r.
3. Do konkursu można zgłaszać fotografie prezentujące trudno uchwytną, ale przecież istniejącą więź pomiędzy Warszawą, bądź najmniejszą jej komórką, a zamieszkującymi ją osobami.
4. Przyjmowane będą fotografie wykonane w poziomie, kolorowe i czarno-białe, wydrukowane w formacie minimalnym 13 x 18 cm oraz bezwarunkowo w postaci elektronicznej na płycie CD, zapisane lub zeskanowane w jak największej rozdzielczości. Zdjęcie musi mieć format, który pozwoli na jego ekspozycję na billboardach o wymiarach 238 x 504 cm. Zdjęcia muszą być zrobione w poziomie w największej rozdzielczości aparatu i zapisane w postaci cyfrowej, w formacie TIFF.
 
Uczestnik konkursu, który nie jest do końca zorientowany jakiej wielkości zdjęcia oczekujemy, powinien po prostu ustawić w aparacie maksymalną rozdzielczość i zaufać grafikowi, który będzie przygotowywał do ekspozycji zwycięskie zdjęcia. Nie można zgłaszać fotografii tylko w formie cyfrowej lub tylko w formie papierowej. Daje to absolutną gwarancję, że zdjęcia nie wezmą udziału w konkursie.
5. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić maksymalnie 3 fotografie.
6. Nagrodą w konkursie jest ekspozycja 10 zwycięskich zdjęć na minimum 180 billboardach rozmieszczonych w dużych miastach Polski, w ramach kampanii promującej Warszawę. Wyboru zwycięskich zdjęć dokona Jury.
7. Oceny fotografii oraz przyznania nagród dokona Jury Konkursu w składzie:
– Katarzyna Ratajczyk – p.o. Dyrektora Biura Promocji Miasta
– Anna Giza – socjolog Uniwersytetu Warszawskiego
– Wojtek Wieteska – fotograf
– Andrzej Zygmuntowicz – artysta fotografik, wykładowca
– Maciej Garczyński – AMS
– Justyna Czerniakowska - absolwentka grafiki Akademii Sztuk Pięknych
8. Decyzje Jury są ostateczne.
9. Zgłaszane do konkursu fotografie należy opisać na odwrocie w następujący sposób: tytuł konkursu i tytuł zdjęcia, imię, nazwisko i adres autora, telefon lub e-mail. Każda fotografia powinna zawierać formułę: „Wyrażam zgodę na przekazanie autorskich praw majątkowych w zakresie prezentowania zdjęć we wszelkich wydawnictwach i publikacjach wydawanych przez, lub we współpracy z Biurem Promocji Miasta”.
 
Fotografie należy składać bezpośrednio w Biurze Promocji Miasta – Pałac Kultury i Nauki, XI piętro, p. 1139 lub przesyłać na adres:
Biuro Promocji Miasta,
Pl. Defilad 1,
00-901 Warszawa 134,
skr. poczt. 75. z dopiskiem: KONKURS FOTO.

10. Złożenie zdjęcia w konkursie oznacza wyrażenie zgody na jego nieodpłatne wykorzystywanie do promocji konkursu i Warszawy. Organizator zastrzega sobie prawo publikowania fotografii zgłoszonych do konkursu, umieszczania ich na stronach internetowych, w mediach i wykorzystywania ich w innej formie w celu popularyzacji konkursu podając dane autora, lecz bez honorariów.
 
Zdjęcia reprezentujące wysoki poziom techniczny i merytoryczny zostaną po zakończeniu konkursu umieszczone w miejskiej bazie fotograficznej. Zdjęcia te będą elementem promującym miasto i będą wykorzystywane przez Urząd do celów promocyjnych. Także i w tym wypadku fotografie będą opisane nazwiskami autorów.
11. Zgłoszenie fotografii do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że fotografie złożone na konkurs zostały wykonane osobiście, a w przypadku portretów uzyskano zgodę na rozpowszechnianie wizerunku osób portretowanych.
12. Fotografie zgłoszone do konkursu nie będą zwracane i pozostaną w zbiorach Biura Promocji Miasta.
13. Wybrane zdjęcia, spośród złożonych na konkurs, będą zamieszczane na stronie internetowej miasta www.um.warszawa.pl.
14. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.

Regulamin w postaci pliku PDF: www.um.warszawa.pl
Dane organizatora:
Biuro Promocji Miasta, Pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa 134, skr. poczt. 75.
Tel: (22) 656 76 21
WWW: www.um.warszawa.pl

Zobacz także:
Konkurs BZWBK Press Foto 2007 rozstrzygnięty!
Duet Zorka Projekt laureatem Nikon Award
Grand Press Photo 2007 – II miejsce w kategorii przyroda okazało się fotomontażem
Konkurs Grand Press Photo 2007 rozstrzygnięty!
Konkurs Px3 (Prix de la Photographie, Paris) rozstrzygnięty!
BZWBK Press Foto 2007
CYBERFOTO 2007 – wyniki konkursu
Nagrody Pulitzera za zdjęcia przyznane
Top Knots – pokonkursowa galeria zdjęć ślubnych
Konkurs Fotografii Prasowej 2007 rozstrzygnięty
Konkurs ''Przedstaw świat wolny od dyskryminacji''
Konkurs World Press Photo 2006 rozstrzygnięty
CYBERFOTO 2007 – X Międzynarodowy Konkurs Fotografii Cyfrowej
Powrót do listy aktualności
Konkurs  Konkurs
Nocą wszystko wygląda inaczej

Pod osłoną nocy świat wygląda inaczej. Przenikają go miejskie światła, iluminacje budynków i głębia czerni. Fotografowanie przy słabym oświetleniu nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść fantastyczne, oryginalne efekty i wiele radości. Zabierzcie aparaty na nocną wyprawę i pokażcie, co uda Wam się uchwycić!
Nocą wszystko wygląda inaczej
 
Ostatnio dodane zdjęcie:
[30.11.2018]
Autor:
Ilona Idzikowska
 
Dodaj swoje zdjęcie
Przejdź do galerii
Poprzednie konkursy
Nagrody w konkursie

 


AKTUALNOŚCI | SPRZĘT | EDYCJA OBRAZU | TEORIA | PRAKTYKA | SZTUKA
Mapa serwisu mapa serwisu Reklama reklama Kontakt kontakt
Czas generacji: 0.998s.