Customer Care Program, bo tak nazywa się nowa inicjatywa Hasselbada, w pierwszym etapie obejmie zarejestrowanych użytkowników systemów H1 i H2. W jego ramach otrzymają oni specjalną ofertę dotyczącą poszerzenia gwarancji, napraw i wymiany sprzętu na nowsze modele. W przyszłości, analogicznym programem zostaną objęci użytkownicy pozostałych cyfrowych systemów Hasselblada oraz analogowego systemu V.
Inicjatywa Hasselblada związana jest z zaprzestaniem produkcji starszych cyfrowych systemów H, i przerzuceniu całych mocy produkcyjnych firmy na najnowsze modele (H3DII, H3DII-39MS oraz H2F). Jak zapewniają przedstawiciele firmy, wsparcie techniczne dla użytkowników starszych modeli ostanie w dalszym ciągu utrzymane. Kontynuowana będzie również produkcja współpracujących z nimi obiektywów i akcesoriów oraz opracowywane będą nowe.
Strona Hasselblad Customer Care Program: www.hasselblad.com
Zobacz także:Leaf Capture w wersji 11Leaf AFi – europejska premiera ostatecznej wersji aparatuHasselblad H3D-II wprowadzony na rynekWstrzymane prace nad lustrzanką Pentax 645 Digital?