Animacje w FOLYO może tworzyć każdy – nie jest do tego potrzebna wiedza specjalistyczna, ale konieczne są dobrej jakości zdjęcia składowe. Wystarczy je wgrać do systemu FOLYO, a następnie ustawić kilka parametrów, z jakimi produkt ma być wyświetlany w Internecie, m.in. liczba klatek animacji oraz szybkość i liczba obrotów produktu. Wygenerowaną przez system prezentację można pobrać i
udostępniać w sklepach internetowych, social media, na stronach internetowych, korzystając z własnego serwera lub hostingu FOYLO. W tym ostatnim wariancie można też sprzedawać animacje na zasadzie znanej ze stocków ze zdjęciami.
|
Folyo |
Do wykonania podstawowej animacji
potrzeba od 12 do 96 zdjęć – zależnie od płynności ruchu, którą autor chce osiągnąć. Animacje 360° składają się ze zdjęć robionych pod jednym kątem – wtedy produkt można obracać wokół jego osi. Animacje 3D wymagają ujęć pod kilkoma kątami. Dzięki temu na przedmiot można spojrzeć także od góry i od dołu. Użytkownicy FOLYO mają również do dyspozycji bezpłatny odtwarzacz (player), dostosowany do animacji. Jego szatę graficzną i rozmiar można samodzielnie dostosować do wyglądu dowolnego sklepu czy strony internetowej. Rozwiązanie jest dopasowane do Allegro i eBay, a także do najpopularniejszych systemów sprzedaży internetowej, w tym PrestaShop, Magento i WooCommerce.
|
Folyo |
Udostępnienie darmowej technologii animacji na bazie fotografii wychodzi naprzeciw nowej sytuacji prawnej w handlu internetowym. Precedensowy wyrok Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z września 2015 r., wskazuje, że sprzedawca nie ma prawa zastrzec, iż wygląd produktu może odbiegać od prezentowanego na stronie sklepu. Tymczasem animacje 3D i 360° pozwalają klientom obejrzeć produkt wyjątkowo precyzyjnie:
ze wszystkich stron i w dużym przybliżeniu. Daje to możliwość bardzo dokładnej oceny produktu przed jego zakupem.
|
Folyo |
–
Nasza platforma pozwala branży fotograficznej w prosty sposób poszerzyć ofertę dla biznesu, a co za tym idzie zwiększyć dochody –
mówi Tadeusz Murgrabia, pomysłodawca FOLYO. –
W Internecie kupujemy oczami i dlatego animacje 360° i 3D na bazie zdjęć są szansą dla sprzedawców internetowych na wyróżnienie się na tle konkurencji i zwiększenie wiarygodności oferty.
Więcej informacji:
www.folyo.pl
Zobacz także:BenQ TH670 – uniwersalny projektor Full HDNowe aparaty Leica: Leica M (typ 262)Nowe aparaty Leica: D-LuxNowa seria Camrock City GreyGimbal OSMONowy projektor CasioŚwiąteczna promocja lamp QuantuumNowy aparat i kamera PolaroidNowości od FomeiOstatnie dni promocji Tokina i HoyaPrzetestuj obiektywy TamronTrzy nowe drukarki od CanonaSezonowa wyprzedaż lamp QuantuumSamsung otwiera sklep w KielcachPrzedświąteczna promocja na książki fotograficzneAktualizacje Nikon D4s i D750Canon EOS w promocji