Dystrybutor marki Case Logic - K-Consult postanowił odświeżyć wizerunek marki, którą posiada w swojej ofercie. Chcąc zachęcić do zabawy potencjalnych klientów, zorganizował ogólnopolski konkurs na nowe hasło reklamujące produkty Case Logic - producenta toreb, plecaków i wszelkiego rodzaju opakowań na sprzęt i akcesoria komputerowe i fotograficzne. Poprzednia wersja była anglojęzyczna - „Life, Simplified". Czas na polską wersję.
|
Zestaw Toreb Case Logic |
Jest to niepowtarzalna okazja na wygranie ekskluzywnego zestawu toreb Case Logic. Czas na wyzwolenie kreatywności i stworzenie oryginalnego hasła promującego. Ogólnopolski konkurs trwa. Termin nadsyłania zgłoszeń - do dnia 30 listopada 2010r. Szczegóły na
www.caselogic.pl.
Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie. Wystarczy zapoznać się ze szczegółami i regulaminem konkursu, dostępnymi na oficjalnej stronie
www.caselogic.pl, oraz przesłać hasło reklamowe na adres
konkurs@caselogic.pl. Każde hasło może okazać się zwycięskim, a jego twórca ma szansę wygrać niepowtarzalny zestaw toreb Case Logic: walizkę podróżną LLR21, torbę na aparat/kamerę profesjonalnej serii SLRC (do wyboru) oraz etui na laptopa serii PLS.
Zobacz także:Odbierz kasę za zakup wybranych drukarek EpsonZ ARCHIWUM TERRY - jubileuszowa edycja Festiwalu Slajdów PodróżniczychVI wspólna wystawa Białostockiej Grupy FotograficznejDzika Polska okiem fotografów przyrodyCykl fotograficzny Dreamland czyli opowieść o snachBenQ MW811ST – szerokokątny, panoramiczny projektor 3D readyMagicolor 1600W - laserowa magi(a)colorówPociąg do kreacji – jeszcze tylko 4 dni!Olympus M.Zuiko Digital 14-42 mm II 1:3.5-5.6Petrol Digiback – plecak dla filmowca